ty
Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
دی 13, 1402

خرید دوربین مدار بسته در اصفهان

دوربین مدار بسته در اصفهان

امروزه مدل‌های مختلفی از دوربین مدار بسته داهوا وارد باز شده اند که هر کدام با توجه به ویژگی‌هایی که دارند برای کاربرد به خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید دوربین مدار بسته در اصفهان باید ابتدا مشخص کرد که دوربین را برای چه مکانی می‌خواهید؟ چه میزان از وضوح تصاویر مورد نیاز است؟ و می‌خواهید در شب تصاویر شفاف رنگی یا سیاه و سفید داشته باشید؟ در ادامه مقاله قیمت دوربین مدار بسته در اصفهان نکات مهمی را در این باره بیان خواهیم کرد.

انواع دوربین مدار بسته

انواع دوربین مدار بسته داهوا مدل HFW-1209-tlmp دارای تکنولوژی خاصی هستند که با توجه به فناوری به کار رفته در آن‌ها می‌توانند برای استفاده در مکان مخصوصی مناسب باشند.

خرید دوربین مدار بسته در اصفهان

دوربین مدار بسته آنالوگ معمولی

اولین و قدیمی‌ترین نوع دوربین مدار بسته از نوع آنالوگ بود که از مزایای آن می‌توان به راحتی نصب، اندازه کوچک و قیمت پایین اشاره نمود. مورد استفاده دوربین‌های آنالوگ در کاربری‌های خانگی و محل‌های کوچک است. البته این دوربین‌ها دارای تکنولوژی قدیمی است و استفاده زیادی ندارند.

دوربین مدار بسته آنالوگ HD

در سال‌های اخیر در ساخت سیستم‌های آنالوگ فناوری آنالوگ hd به کار رفته است که تحول بزرگی محسوب می‌شود. با خرید دوربین مدار بسته آنالوگ hd می‌توان از وضوح و زرولوشن بالای تصاویر لذت برد. در این نوع دوربین مدار بسته از رزولوشن 1080*1920  پشتیبانی می‌شود و به خوبی چهره افراد قابل شناسایی و تشخیص می‌باشد. قیمت خرید این دوربین مدار بسته نسبت به دوربین‌های آنالوگ معمولی تفاوت کمی دارد و گزینه خوبی برای استفاده در فعالیت‌های خانگی و تجاری است.

دوربین مدار بسته تحت شبکه

در دوربین مدار بسته تحت شبکه یا دوربین ip باید روی دوربین آدرس ip تنظیم شود تا کاربر بتواند تصاویر ثبت شده در دوربین را از طریق شبکه یا اینترنت دریافت کند. این نوع دوربین نسبت به دوربین‌های آنالوگ تجهیزات بیشتری نیاز دارند.

دوربین مدار بسته بی سیم

دوربین‌های مدار بسته از نوع بی سیم احتیاجی به سیم کشی و کابل ندارند و از طریق فرکانس‌های رادیویی و سیگنال‌ها، انتقال تصاویر صورت می‌گیرد. بنابراین اگر به دنبال دوربین مدار بسته در اصفهان با هزینه کم و نصب سریع هستید خرید دوربین مدار بسته بی‌سیم گزینه خوبی است.

نکات خرید دوربین مدار بسته

برای خرید سیستم دوربین مدار بسته باید به چند نکته توجه کرد تا بتوان دوربین مدار بسته با کیفیت و قیمت مناسبی را خریداری کرد. برای انتخاب دوربین مدار بسته کارآمد باید هنگام خرید هر یک از قطعات این سیستم مثل دوربین مدار بسته، دستگاه ضبط و هارد محصول بسیار دقت نمود. گارانتی و پشتیبانی فاکتورهای مهم برای انتخاب دوربین مدار بسته در اصفهان هستند.

در صورتی که محصول دارای گارانتی باشد هزینه‌های اضافی تعمیر به خریدار تحمیل نمی‌شود و اگر دوربین مدار بسته از طرف فروشنده به خوبی پشتیبانی شود خیال خریدار از جهت مشکلاتی از قبیل اشکالاتی در تصویربرداری، ضبط و ذخیره‌سازی ویدئوها راحت خواهد بود. در صورتی که سیستم دوربین مدار بسته خریداری شده فاقد پشتیبانی درستی باشد و سرویس دوره ای و برنامه منظم نگهداری نداشته باشد در مدت کوتاهی دچار خرابی‌های بسیاری خواهد شد. به همین دلیل باید در هنگام خرید دوربین مدار بسته از پشتیبانی و گارانتی سیستم اطمینان پیدا کنید.

قیمت دوربین مدار بسته در اصفهان

قیمت یکی از عوامل مهم در انتخاب دوربین مدار بسته است؛ البته این تجهیزات با توجه به کارایی و کیفیتی که دارند با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. با خریدار توجه داشته باشد که گران بودن قیمت دوربین مدار بسته دلیلی بر کیفیت بالای آن نیست؛ همچنین دوربین‌های با قیمت ارزان نیز نمی‌توانند برای هر مکانی مناسب باشند.

به طور کلی نباید بر اساس قیمت پایین اقدام به خرید دوربین مدار بسته نکنید؛ زیرا ممکن ست این دوربین‌ها دارای فناوری‌های قدیمی یا سیستمی باشند که نتوانند انتظارات شما را برآورده کنند. خرید دوربین مدار بسته در اصفهان با کیفیت خوب و قیمت مناسب در شرکت ویستاکو رضایت مشتری را به همراه دارد؛ در غیر این صورت خرید دوربین‌های بی‌‌کیفیت می‌تواند باعث هر شدن پول شود. همچنین انتخاب دوربین‌های مدار بسته‌ای که قیمت گرانی دارند در صورتی که پاسخگوی نیازهای مدنظر مشتری نباشند کار درستی نیست.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش دوربین های مدار بسته شروع نموده است . این مجموعه کالا های خود را بدون واسطه و از طریق شرکت های اصلی سازنده به صورت مستقیم تامین می کند و همچنین ضمانت اصالت و سلامت کالا را به تمام مشتریان ارائه می دهد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ویستاکو می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • کد محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • خلاصه توضیحات
  • توضیحات
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه
هیچ محصولی در سبد نیست